Magiunul de prune Topoloveni şi dulceaţa Topoloveana, singurele produse alimentare româneşti de la expoziţia Seoul Food 2014
Magiunul de prune Topoloveni şi dulceaţa Topoloveana au fost singurele produse alimentare româneşti de la expoziţia internaţională Seoul Food care a avut loc în capitala Coreei de Sud.
Produsele Topoloveni şi Topoloveana au fost expuse în cadrul acestui eveniment alături de produse viticole româneşti, la târg participând peste 900 de expozanţi din toată lumea. Seoul Food este un târg dedicat promovării de produse noi pe piaţă asiatică, dar şi stabilirii unor relaţii comerciale în zonă. De altfel, încă din prima zi mai mulţi distribuitori şi manageri de restaurant s-au arătat interesaţi de produsele Topoloveni şi Topoloveana, fiind surprinşi de gustul deosebit, aroma fructelor întregi pe care le-au regăsit în borcane, dar şi de faptul că Magiunul de prune Topoloveni este un produs premiat cu două stele Michelin pentru gust şi calitate.
În cadrul expoziţiei, dulceaţa Topoloveana a fost folosită pentru un curs de gătit predat coreenilor de către chef Eugenia Pop de la restaurantul cu specific românesc Dracula’s Lounge din Seoul. Astfel, mai mulţi tineri coreeni au vrut să gătească româneşte, cu ingrediente româneşti, aşa că au învăţat să facă papanaşi cu dulceaţa Topoloveana, fiind încântaţi de gustul de vişine, mure, cireşe negre şi gutui, fructe pe care le-au descoperit întregi în dulceaţa Topoloveana.
Și jurnaliștii coreeni au fost interesați de produsele Topoloveni și Topoloveana, Diana Stanciulov acordând un interviu televiziunii de limba engleză Arirang News, care a realizat un reporrtaj la standul nostru.
La acest târg au fost stabilite mai multe contacte cu reprezentanţi ai unor importatori coreeni care sunt interesaţi să comercializeze magiunul de prune Topoloveni şi dulceaţa Topoloveana pe piața din ţară lor.
“Este o onoare pentru noi că am reprezentat gastronomia românească la un eveniment de asemenea amploare. Ne bucurăm că putem trece graniţele europene cu un produs deja recunoscut pentru gust şi calitate şi premiat cu două din maximum trei stele Michelin. Ştiam că ne aşteaptă un public educat, Seoul fiind una din primele metropole ale lumii, însă noi suntem întotdeauna pregătiţi facem faţă şi celor mai exigente gusturi, deoarece avem produse 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără conservanţi. Ne bucurăm că am făcut cinste gastronomiei şi tradiţiei româneşti”, susţine dna Bibiana Stanciulov, director general şi unic acţionar al Sonimpex Topoloveni.
Târgul a fost vizitat de peste 35 000 de persoane, fiind unul dintre cele mai mari evenimente din lume care reuneşte produsele alimentare, băuturile, produsele de patiserie, hipermarketurile, restaurantele şi serviciile hoteliere.
Magiunul din prune Topoloveni este singurul produs din România care beneficiază de fonduri europene pentru promovare deoarece este singurul produs care a obţinut certificatul de “Indicaţie Geografică protejată ” acordat de UE. Este Furnizor al Casei Regale a României, multiplu premiat „Superior Taste Award” de către Institutului pentru Gust şi Calitate Bruxelles, Ambassador of the “Romanian traditional taste“, Poate fi introdus în dietă de la vârstă de 6 luni – când începe diversificarea alimentaţiei; este permis şi persoanelor bolnave de diabet, cu acordul medicului curant, conform unui studiu realizat la Institutul Naţional de Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice N.C.Paulescu. Magiunul de prune Topoloveni este un produs 100% românesc, 100% natural, fără zahăr adăugat, fără E-uri, fără conservanţi, fără gluten.
Mai multe informaţii despre magiunul de prune Topoloveni şi produsele Topoloveana găsiţi pe https://www.magiun-sonimpex.ro şi pe pagina oficială de Facebook “Magiun de prune Topoloveni”