Contact: 021.340.26.66

Brandul Romaniei va fi promovat pe eticheta magiunului Topoloveni

Brandul Romaniei va fi promovat pe eticheta magiunului Topoloveni Brandul turistic al Romaniei va fi promovat pe eticheta magiunului de prune Topoloveni, produs care a primit din partea CE prima certificare de „indicatie geografica protejata” din Romania, in urma unui protocol intre producator si Ministerul Turismului, conform Mediafax. „Am primit dreptul de a folosi pe etichete brandul turistic al Romaniei. Prin acest protocol ne ajutam reciproc”, a declarat Diana Stanciulov, reprezentantul companiei Sonimpex, care produce magiunul. Comisia Europeana (CE) a acordat in data de 8 aprilie magiunului de prune Topoloveni prima certificare de Indicatie Geografica Protejata pentru un produs traditional romanesc. „Specialitatea romaneasca se adauga unei liste de 1.000 de denumiri de produse protejate in baza legislatiei privind protectia indicatiilor geografice, a denumirilor de origine si a specialitatilor traditionale”, arata la acea data CE. Publicarea in Jurnalul oficial al Uniunii Europene ca marca protejata reprezinta o recunoastere a autenticitatii, traditiei, istoriei, ariei geografice si a calitatilor produsului. Sonimpex, companie cu aproximativ 20 de angajati, a cumparat in 2001 prima fabrica de magiun din tara, din Topoloveni.

0 Comments

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*


*